Autmatyka Progress
Partner Roku Nice 2010
Serce Bramy Nice
  • mapa strony
  •  
    Klimatyzacja
    • Gwarancja i serwis towarów


      Gwarancja i serwis towarówGwarancja i serwis towarów

      Gwarancja i serwis towarów.

      Produkty oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe, posiadają gwarancję producenta lub ich autoryzowanych przedstawicieli na terenie Polski. Na karcie gwarancyjnej podany jest sposób i miejsce realizacji napraw gwarancyjnych. W przypadku braku takiej karty wszelkie roszczenia gwarancyjne mogą być zgłaszane do sklepu.

      Reklamacje zakupionych w sklepie internetowym towarów rozpatrywane są maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych. Staramy się, aby czas oczekiwania był możliwie jak najkrótszy.

      Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy o kontakt e-mailem biuro@progresspolska.pl w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego.

      Zgłoszenia dokonywane w inny sposób nie będą rozpatrywane.

      W razie uznania reklamacji klient otrzymuje na koszt sklepu internetowego naprawiony lub wymieniony produkt. W przypadku nie uznania reklamacji przez producenta, towar zostaje odesłany na koszt reklamującego.

      Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i potwierdzonego przez niego.

      Nieuzasadnione reklamacje odsyłane są na koszt klienta.

    • Gwarancja i serwis towarów Gwarancja i serwis towarów

    • Oficjalny Dystrybutor NICE
    • Profesjonalny montaż